Popis programu

Zaujíma Ťa, prečo sú niektoré produkty v obchodoch viac na očiach zákazníkov?

Vieš si predstaviť, že by si celý svoj pracovný čas trávil/a na Instagrame alebo Facebooku?

Chceš vedieť, na základe čoho sa spotrebitelia rozhodujú pri nákupe konkrétnych produktov?

Snívaš o založení vlastného biznisu?

Alebo máš hobby, ktoré by si chcel/a premeniť na zmysluplné podnikanie?

Tak študuj podnikanie v obchode. Otvoria sa Ti dvere do „sveta podnikania“ a pochopíš, že postupnými krokmi dokážeš vybudovať úspešný celok - biznis. Kreativita, kritické myslenie, chuť porozumieť podnikaniu a odhodlanie meniť veci k lepšiemu vystihujú v skratke študenta študijného programu podnikanie v obchode. Počas troch rokov získaš komplexný prehľad o fungovaní obchodu a dôležité poznatky z marketingu. Pochopíš, že marketing nie je iba o reklame, ale naučíš sa aplikovať jednotlivé nástroje marketingového mixu. Osvojíš si metódy a techniky marketingového výskumu.  Po troch rokoch ťa už nezaskočí otázka, ako sa meria sledovanosť televízneho programu alebo ako získať a udržať si zákazníkov? Okrem toho, počas štúdia máš dvere do zahraničia otvorené dokorán, čo je určite skvelá príležitosť pre každého, aby zažil štúdium na partnerských univerzitách alebo získal skúsenosti na praktických stážach.

Uplatnenie absolventov

Podnikanie v obchode je vhodná štartovacia pozícia pre uplatnenie sa ako

  • Špecialista pre marketing,
  • Špecialista pre firemnú komunikáciu,
  • Špecialista pre spravovanie firemných sociálnych sietí,
  • Projektový manažér v oblasti podnikania a obchodu,
  • Merchandiser,
  • Supervízor zákazníckeho centra,
  • Špecialista pre riadenie ľudských zdrojov,
  • Asistent audítora pre oblasť manažmentu, marketingu a obchodu.
  • Junior poradca pre oblasť manažérskeho, marketingového a podnikateľského poradenstva

Zaujímavosti programu

  • podnikanie v praxi – kooperácia študentov s partnermi z praxe počas workshopov
  • zapojenie študentov do riešenia projektov a zadaní od partnerov z praxe
  • podpora kreatívnych a cieľavedomých študentov pri zakladaní vlastných podnikov
  • možnosť pracovať už počas štúdia v Marketingovom centre Obchodnej fakulty

Z akých predmetov sa robí prijímacie konanie

  • všeobecné študijné predpoklady
  • cudzí jazyk

Vybrané predmety, ktoré absolvuje študent na tomto programe

  • Marketing
  • Manažment
  • Produkt a inovácie
  • Cena v marketingu
  • Distribúcia v marketingu
  • Marketingová komunikácia a digitálne médiá
  • Marketingový výskum
  • Základy obchodu
  • Podnikateľské modely a stratégie
  • 2 cudzie jazyky
  • Podnikanie v praxi